Gymnasiernes Bestyrelsesforening inviterer i samarbejde med Danske Gymnasier, GL samt Danske HF & VUC – Bestyrelserne og Lederne til fælles bestyrelseskonference for alle medlemmer af de offentlige bestyrelser på gymnasier og VUC samt rektorer/øverste ledere.
Formålet med at holde en fælles bestyrelseskonference er, at understøtte bestyrelsens arbejde med at fremme samarbejdet internt og i forhold til fremtidige indsatsområder. En fælles konference giver samtidig mulighed for erfaringsudveksling og vidensdeling på tværs af sektorer på en ny måde.
Bestyrelseskonferencen finder sted tirsdag den 5. februar 2019 fra 09:30 – 16:00 på Copenhagen Mariott Hotel, der holder til på følgende adresse: Kalvebod Brygge 5,1560 København V.
På konferencen sætter vi fokus på:
- Bestyrelsens spillerum og dilemmaer
- Hvordan sikres det gode bestyrelsesarbejde?
Det endelige program for dagen kan findes nedenfor:
Program – Fælles bestyrelseskonference I PDF
Vi håber på at se rigtig mange til en spændende dag, hvor der også bliver mulighed for at I kan mødes på tværs af gymnasier og VUC og drøfte opgaver og udfordringer af fælles karakter.
Tilmelding og pris:
Tilmeldingsfristen er den 22. januar(!). Deltagelse i konferencen koster 1.100 kr. pr. deltager. Afbud bedes så vidt muligt ske senest den 29. januar 2019 kl. 15:00 til ld@gl.org. Ved udeblivelse uden afbud vil der opkræves et gebyr på 550 kr. Hvis du som medarbejderrepræsentant i bestyrelsen er den eneste fra skolen, der deltager i konferencen, kan du kontakte ar@gl.org angående deltagergebyret. Du tilmelder dig på nedenstående link:
Tilmelding til fælles bestyrelseskonference
Tilmeld dig således:
Der er foretrukket en tilmeldingsform, der gør, at I kan tilmelde flere på én gang. Først vælges skole (betaler). Begynd med at skrive skolens navn, så kommer den automatisk frem. Så indtastes deltagerne én ad gangen med oplysning om navn, e-mail og funktion på skolen (lærer/leder). I attention-feltet kan I blot skrive fx ‘nn’ – det må blot ikke være tomt. Der skal stå noget i alle felterne. Klik herefter på ‘Opret’ for at lægge den første klar til tilmelding, hvorefter den næste, der ønskes tilmeldt kurset, kan registreres. Afslut med ‘Godkend tilmelding’; først ved dét tryk bliver de registrerede personer tilmeldt kurset. Når I er tilmeldt kurset, modtager I en mail med bekræftelse derpå. Modtager I ikke en e-mail derom, er tilmeldingen ikke gået igennem, og I bedes kontakte Lene Daring på mail: ld@gl.org.